1-نحوه پشتیبانی و خدمات پش از فروش :

1) ارسال پیام یا همان تیکت پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه روزی : امکان پشتیبانی به وسیله ارسال پیام ( تیکت پشتیبانی ) در 24 ساعت شبانه روز فراهم است ، جهت انجام این کار از طریق آدرس : حساب کاربری من / پیشینه سفارشات / جزییات بیشتر / ارسال پیغام  درخواست خود را اعلام نمایید یا از طریق لینک ارتباط با ما فرم ارسال  یک پیام برای ما پیغام خود را بنویسید  تا از این طریق سریعا پاسخ برای شما  ارسال گردد.

 
 2) سامانه پشتیبانی زنده : امکان پشتیبانی بصورت گفتگوی آنلاین در ساعات کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر  مذکور در تلگرام  برای کلیه کاربران فراهم میباشد ، شماره ما در تلگرام : 09197698623



3) تلفن تماس :جهت انجام این کار در ساعات کاری مذکور با شمار ه همراه 09196394015 و 021-55961576، تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

2- نحوه واریز مبلغ صورت حساب :

 

واریز به کارت :پرداخت کارت به کارت به 6037691775419492 بانک صادرات به نام اعظم شفیعیان ( لطفا پس از واریز وجه اطلاعات واریز را از طریق فرم تماس با ما به بخش حسابداری ارسال نمایید )

 

 

3- زمان تحویل سفارشات :

پیک موتوری ( تهران ) :: سفارش در همان روز با هماهنگی  مشتری  و فروشگاه  توسط پیک موتوری ارسال می شود.

 

زمان تحویل سفارش برای تمامی شهرستان ها  :

 

  زمان تحویل سفارش با پست پیشتاز  : 1 الی 6 روز

   زمان تحویل سفارش با شرکت تیپاکس  : 1 الی 6 روز

   زمان تحویل سفارش با ترمینال  : 1 الی 6 روز

  زمان تحویل سفارش با فرودگاه  : 12 الی 72 ساعت

 

 

 

 

4- چگونگی بسته بندی کالا ::

تمامی محصولات بجز مرسولات پست پیشتاز و مرسولات فرودگاه مهر آباد که خود این دو شرکت زحمت بسته بندی را میکشند که بسته بندی خوب و مقاومی هم میکنند به همراه بسته بندی استاندارد و مقاوم و آنالیز شده به دست شرکت حامل انتخابی شما میرسد ، تیم ارسال سفارشات فروشگاه پارت سیستم با تجربه کاری بالا سفارش شما را با مقاوم ترین و استاندارد ترین نوع بسته بندی تحویل شرکت حامل خواهند داد.

 

 

 

5- نکات ::

لطفا با ساير اعضاي خانواده يا محل كار خود هماهنگ نمایید تا در صوردت عدم حضور شما بسته را تحويل گرفته و هزينه آن را بپردازند - در غير اين صورت  کالا برگشت خواهد خورد .

در صورتي كه در دريافت سفارش خود با تاخير غير معقولي برخورد کردید حتما از طریق : تیکت پشتیبانی (فرم تماس با ما ) و یا پیامک یا تماس تلفنی  ، با ما تماس بگیرید و از ثبت مجددا سفارش خود جدا خودداري كنيد !

در صورتي كه در ثبت سفارش با مشكل روبه رو شده ايد با ما تماس گرفته و اطلاعات خود را به شرح زير ارسال كنيد تا سفارش توسط ما ثبت گردد
اطلاعات مورد نياز : نام و نام خانوادگي - آدرس به تفكيك استان ، شهر و ... - كد پستي 10 رقمي - شماره تلفن - نام و تعداد محصولات درخواستي و کد محصول

 

 

6- کیفیت کالا و خدمات پس از فروش

كليه قطعات لپ تاپ ، قطعات کامپیوتر ، تبلت ، لپ تاپ ، پرینتر ، و کلیه محصولات دیگر معرفي شده در سايت ، بصورت آکبند و درجه یک همراه با بسته بندي و پك شركت عرضه كننده براي مشتريان ارسال خواهد شد

کلیه محصولاتی که در این فروشگاه با گارانتی ارائه شود باید جهت پیگیری گارانتی با شرکت گارانتی کننده آن  در تماس باشید.

روش های پرداخت / مالیات بر ارزش افزوده / اعتبار قیمت ها

تمامی سفارشات در روش خرید" تحویل در محل " همراه با فاكتور ارايه ميشوند و خريدار بايد مبلغ نهايي فاكتور ( كه شامل هزينه محصولات + هزينه پیک) ميباشد را مطابق فاکتور به مامور پیک بپردازد (این روش فقط برای تهرانی های عزیز میباشد )

 

مشتریان محترم  هیچگونه مالیاتی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمیگردد و خریدار تنها بهای کالای خریداری شده + هزینه ارسال را بدون مالیات پرداخت می نمایند.


 

 

 

مشتریان محترم فروشگاه پارت سیستم : هدف ما جلب رضایت شماست و برای رسیدن به این هدف با تمام وجود تلاش خود را خواهیم کرد.

با تشكر و احترام ،

مديريت فروشگاه پارت سیستم.