تاریخ انتشار: 01/08/01
نمایش: (282)

علی بابا با MaxCompute وارد بازار رایانش ابری اروپا می شود

Alibaba Cloud اعلام کرده است که سرویس MaxCompute خود را در نیمه دوم سال 2017 به بازار رایانش ابری اروپا می آورد. اولین یورو...
Alibaba Cloud اعلام کرده است که سرویس MaxCompute خود را در نیمه دوم سال 2017 به بازار رایانش ابری اروپا می آورد.

اولین مرکز داده اروپایی Alibaba در اواخر سال 2016 در آلمان با همکاری Vodafone افتتاح شد و به طور موثر اهداف و مقاصد خود را از چین به بازار اروپا منتقل کرد.

برنامه هوش مصنوعی علی بابا در آسیا به لطف کارایی و توانایی آن در کاهش تراکم ترافیک و تشخیص بیماری ها با استفاده از تصاویر پزشکی، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

در حالی که بازار رایانش ابری اروپا به طور قابل توجهی کوچکتر از معادل ایالات متحده است، بازار دوم از غول هایی مانند آمازون، آی بی ام و مایکروسافت اشباع شده است و رقابت شدید و مستقیمی را برای چشم انداز سلطه علی بابا ایجاد می کند.

در عوض، علی بابا تلاش خواهد کرد تا کسب و کارهای اروپایی را در مورد مزایای سیستم های ابری و هوش مصنوعی خود قانع کند و با استناد به ویژگی هایی که می تواند "ارزش بسیار زیاد داده های آنها را باز کند" تلاش خواهد کرد.

داده هایی است که علی بابا حفظ خواهد کرد، نقطه قوت اصلی آن است، زیرا MaxCompute قبلاً رکوردهای جهانی را به عنوان ارزان ترین هزینه های محاسباتی شکسته است و کاربران را تنها 1.44 دلار در هر ترابایت عقب می اندازد.

گارتنر گزارشی منتشر کرده است که نشان می دهد خدمات ابری عمومی در سال 2017 18 درصد رشد خواهد کرد و ارزش کل را تا 246.8 میلیارد دلار افزایش می دهد.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*