LAPTOP LCD SCREEN Dell INSPIRON 1564 ال سی دی لپ تاپ دل

آکبند و نو همراه با شش ماه گارانتی 
8668
موجود
18,050,000 Rial

حمل و ارسال
حمل و ارسال
تمام استان های کشور
ضمانت اصل بودن
ضمانت اصل بودن
ضمانت اصل بودن تمامی محصولات
7 روزضمانت تعویض
7 روزضمانت تعویض
ضمانت تعویض در صورت معیوب بودن

آکبند و نو به همراه یک هفته مهلت تست کالا با بهترین کیفیت و و قیمت بدون واسطه مستقیم از چین 

ال ای دی لپ تاپ Dell INSPIRON 1564

ابعاد صفحه نمایش

15.6 اینچ

مشخصات فنی و فیزیکی ال ای دی لپ تاپ

رزولوشن

HD 1366*768 پیکسل

مشخصات فیزیکی

تعداد پین

40 پین

ابعاد

36cm*21cm*0.5cm

وزن

424gr

  • برای تهیه صفحه نمایش لپ تاپ Dell INSPIRON 1564 به نکات زیر توجه بفرمایید :

  • سایز و اندازه صفحه نمایشگر 
  • رزولوشن صفحه نمایش
  • تعداد پین های کانکتور صفحه مانیتور
  • مواردی نظیر مات یا براق بودن و یا برند صفحه نمایش کاملا سلیقه ای بوده و هیچ  ارتباطی با کار کردن یا نکردن صفحه نمایش ندارد
  • با توجه به این که خرید صفخه نمایش امری تخصصی است !!! پیشنهاد ما این است که قبل از خرید با کارشناسان ما با شماره 021-55961576 تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی کنند ویا با شماره پشتیبانی ما در واتس آپ 09026600602 آنلاین گفتگو کنید .

ASUS K50 SERIES Laptop Screens

COMPATIBILITY

K50A SERIES

SIZE

15.6-inch WideScreen

RESOLUTION

HD (1366x768)

BACKLIGHT

LED

FINISH

Glossy

REPLACEMENT PART TYPE

LCD Screen Only

MOUNTINGS

Side

CONNECTOR

40 pin video connector

CONDITION

Brand New

ال ای دی لپ تاپ 15.6 اینچی ضخیم LED  15.6 FAT 40PIN با طراحی ضخیم و کیفیت HD و رزولوشن 768*1366 پیکسل به بازار عرضه شده است. برای اتصال بودن صفحه نمایش های ضخیم به لولای لپ تاپ نیازمندیم که به دو طرف ال ای دی متصل می شوند. این صفحه نمایش در دو سطح مات و براق با کانکتور تصویر 40 پین تولید شده است. کیفیت ساخت و طراحی  ال ای دی لپ تاپ LED HD 15.6 FAT 40PIN از نوع New Grade A  بوده که از گارانتی فروشگاه اینترنتی پارت سیستم نیز برخوردار است.خرید و تعویض ال ای دی در بازار پر تلاطم امروز برای مشتریان بسیار معضل شده است. زیرا علاوه بر قیمت بالای قطعات نگرانی از فیک بودن قطعه نیز وجود دارد. هدف ما در این مجموعه آرامش خاطر کاربران و مشتریان عزیز می باشد. فروش قطعات لپ تاپ تاپ اورجینال به خصوص ال ای دی لپ تاپ جزو تخصصی ترین خدمات ما به حساب میآید. فروشگاه پارت سیستم اسکرین  آرشیو کاملی از ال ای دی های اورجینال لپ تاپ  و سایر قطعات لپ تاپ از قبیل باتری لپ تاپ و قاب لپ تاپ و مادر برد لپ تاپ و… با نازلترین قیمت ها را موجود دارد. بخش تعمیرات این مجموعه با به کارگیری از مجرب ترین تعمیرکاران  توانایی رفع تمام ایرادات لپ تاپ های شما را دارند تعمیرات لپ تاپ  و تعویض ال ای دی لپ تاپ با به روز ترین تجهیزات تعمیرات انجام می شود. شما می توانید مدل لپ تاپ خود را در قسمت جستجو سایت تایپ و از ویژگی قطعات لپ تاپ خود به خصوص ال ای دی لپ تاپ خود مطلع شوید. و با داشتن اطلاعات کافی از قطعه ی مورد نیاز آن را خریداری نمایید.  پیشاپیش از اینکه مجموعه ی ما را برای تعمیر وخرید ال ای دی لپ تاپ خود انتخاب نموده اید سپاسگزاریم.

ال ای دی های مناسب و سازگار با مدل Dell INSPIRON 1564

برچسب ها