تاریخ انتشار: 01/07/23
نمایش: (35)

رویا به واقعیت - اپل و مایکروسافت به طور مشترک پشتیبانی iCloud را به ویندوز ارائه می کنند

رویای دور از ذهن همه اکنون به واقعیت تبدیل شده است. اپل و مایکروسافت به طور مشترک گرد هم می آیند تا تمام پشتیبانی iCloud را به دستگاه های ویندوزی ارائه دهند.

در جریان رویداد سرفیس، این شرکت اعلام کرد که مایکروسافت با اپل همکاری کرده است. اکنون، مصرف‌کنندگان اپل به داده‌های آیفون خود، از جمله عکس‌ها و ویدیوها، مستقیماً از دستگاه‌های Xbox یا Windows دسترسی دارند.

همچنین بخوانید: رویداد Microsoft Surface 2022 - در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد

کاربران آیفون با رایانه های ویندوزی می توانند تمام تصاویر آیفون خود را مستقیماً در برنامه مایکروسافت مشاهده کنند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که iCloud برای برنامه های ویندوز را از فروشگاه مایکروسافت نصب کنند و باید گزینه همگام سازی با عکس های iCloud را انتخاب کنند.

کاربرانی که در برنامه Windows Insider ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از قبل به ویژگی‌های جدید دسترسی داشته باشند، با ویژگی‌های موجود برای همه کاربران ویندوز 11 از نوامبر 2022.

همچنین یک خبر خوب دیگر وجود دارد که از این پس Apple Music در Xbox در دسترس است. علاوه بر این، برنامه های Apple Music و Apple TV از سال آینده برای رایانه های شخصی ویندوز 11 در دسترس خواهند بود.

مایکروسافت در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این شرکت گام همکاری را برداشته است زیرا همه موانع را از بین می برد و به همه مصرف کنندگان امکان دسترسی یکپارچه به برنامه های موجود در دستگاه ها را می دهد. این ادغام با iCloud و برنامه Photos در ویندوز 11 به همه کاربران از آیفون تا برنامه عکس در ویندوز دسترسی خواهند داشت.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*