تاریخ انتشار: 01/07/24
نمایش: (22)

رویداد Microsoft Surface 2022 - در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد

مایکروسافت مورد انتظارترین رویداد سرفیس خود را در 12 اکتبر 2022 برگزار کرد. این شرکت از طیف گسترده ای از دستگاه های سرفیس، از جمله تبلت و لپ تاپ جدید سرفیس رونمایی کرد.

در این مقاله لیستی از تمام دستگاه هایی که در این رویداد راه اندازی شده اند را گردآوری کرده ایم.

سرفیس پرو 9
Surface Pro 9 یک تبلت لمسی است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی از لپ تاپ به تبلت و بالعکس تغییر مکان دهند. اوایل سال جاری، مایکروسافت دو نسخه از Surface Pro 9 را منتشر کرد، یکی با پردازنده نسل دوازدهم Intel Core و پردازنده SQ3 مایکروسافت. این شرکت برای طراحی دستگاه با کوالکام همکاری کرده و همچنین اتصال 5G را به دستگاه آورده است.

این مدل با رم های 8، 16 و 32 گیگابایتی عرضه می شود، اما نسخه 5G با پیکربندی های رم 8 یا 32 گیگابایتی عرضه می شود.

بک آپ باتری مایکروسافت تا 15.5 ساعت دوام می آورد. سرفیس پرو 9 مجهز به اینتل دارای دو پورت USB-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4 است.


لپ تاپ سرفیس 5
Surface Laptop 5 جدید با پردازنده نسل دوازدهم Intel Core عرضه می شود و مایکروسافت همچنین گفته است که Surface Laptop 5 عمر باتری تمام روز را فراهم می کند. این لپ تاپ در گزینه های 13.5 یا 15 اینچی در دسترس خواهد بود، نسخه کوچکتر در انواع i5 یا i7 موجود است.

علاوه بر این، مدل ها در رم های 8، 16 یا 32 گیگابایتی و حداکثر 1 ترابایت حافظه در دسترس خواهند بود.

Surface Laptop 5 همچنین یک پورت USB-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4 ارائه می دهد. وقتی صحبت از باتری به میان می آید، نوع 13.5 اینچی تا 18 ساعت دوام می آورد در حالی که مدل 15 اینچی تا 17 ساعت دوام می آورد.


Surface Studio 2++
Surface Studio 2+ یک کامپیوتر همه کاره است که به راحتی می تواند کارهای سنگین را انجام دهد. Surface Studio 2+ دارای صفحه نمایش لپ تاپ لمسی 28 اینچی با وضوح 4500 x 3000 است. همچنین دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 است و توسط نسخه لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 3060 پشتیبانی می شود. همچنین دارای 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. Surface Studio 2+ دارای سه پورت USB-C با پشتیبانی Thunderbolt است.


سایر اطلاعیه های کلیدی
به غیر از دستگاه های سرفیس، مایکروسافت چندین اعلامیه کلیدی را نیز اعلام کرد:
مایکروسافت لوازم جانبی تطبیقی ​​مانند ماوس قابل تنظیم و هاب تطبیقی ​​را معرفی کرده است که به صورت بی سیم یا از طریق USB-C به هم متصل می شوند.
مایکروسافت همچنین اپلیکیشن جدیدی به نام Designer را معرفی کرد. این ابزاری برای طراحان گرافیک است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*