تاریخ انتشار: 01/07/24
نمایش: (24)

دوربین Super Res Zoom گوگل در پیکسل 7 پرو را بررسی کنید

گوگل عملکرد Super Res Zoom را که برای اولین بار در دستگاه های پرچمدار ظاهر شد، در پیکسل 7 پرو به نمایش گذاشته است. مدیر محصول الکساندر شیفهاور از این شرکت مجموعه ای از تصاویر را ارائه کرد که قدرت این ویژگی را نشان می دهد.

Pixel 7 در ابتدا از زوم 2 برابری استفاده می کند، سپس از فناوری Super Res Zoom برای اصلاح تصاویری که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی می گیرد استفاده می کند.

با بزرگنمایی زوم، Super Res Zoom و دوربین تله فوتو 5×48 مگاپیکسلی بهبود یافته شروع به کار می کنند. روش جدید فوکوس خودکار یادگیری ماشینی از قابلیت‌های پردازشی Tensor G2 SoC گوگل استفاده می‌کند. تثبیت کننده زوم گرفتن عکس های دقیق با بزرگنمایی های 15x، 20x و حتی 30x را آسان تر می کند.

در مجموع 27 تصویر توسط شیفهاور با استفاده از پیوند Google Photos ارسال شده است. پیوند ما را به آلبومی هدایت می کند که در آن او سه مجموعه عکس منتشر کرده است، از جمله یکی از مندوسینو، منهتن، و سانفرانسیسکو.

یک مرکز تجارت جهانی در اولین مجموعه منهتن دیده می شود که از 0.5 برابر تا 30 برابر بزرگنمایی شده است تا آنتن اصلی را با جزئیات برجسته نشان دهد.

در سری دیگر، مدیر اجرایی توانایی‌های بزرگنمایی پیکسل 7 پرو را برای عکاسی از پل گلدن گیت سانفرانسیسکو نشان می‌دهد.

پیش از این، پرچمداران Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro در تاریخ 6 اکتبر در هند و در سراسر جهان عرضه شدند و به زودی در Flipkart در دسترس خواهند بود. اینها دارای دوربین های ارتقا یافته و نسل دوم چیپست Tensor هستند.

دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو یکسان است. در حالی که 7 پرو سرعت شارژ قابل توجهی 30 واتی دارد، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*