تاریخ انتشار: 01/07/24
نمایش: (18)

گوگل از توسعه دهندگان نرم افزار می خواهد تا برای پیکسل واچ اپلیکیشن بسازند

غول فناوری گوگل از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و برنامه‌ها خواسته است تا برنامه‌های بیشتری را برای Pixel Watch جدید خود بر اساس سیستم عامل Wear (OS) بسازند.

این شرکت در وبلاگ توسعه دهندگان اندروید خود، برنامه های پیکسل واچ را برجسته کرده است. به گفته تیم توسعه دهندگان اندروید، "این زمان بسیار خوبی برای آماده کردن برنامه شماست، بنابراین در تمام ساعت های جدیدی که مصرف کنندگان به دست خواهند آورد، عالی به نظر برسد."

هر سال، اپل ویژگی های جدیدی را برای توسعه دهندگان منتشر می کند تا پس از عرضه محصول از آنها استفاده کنند. به همین ترتیب، گوگل اکنون خواهان ادغام یکپارچه‌تر پیام‌رسانی بین سخت‌افزار و سیستم‌عامل و تیم پلتفرم توسعه است.

پیکسل واچ دارای جدیدترین پیشرفت‌ها در پلتفرم - Wear OS 3.5، طبق نمای کلی شرکت است. همچنین به ابزارهای توسعه اپلیکیشن از جمله Compose for Wear OS و کتابخانه Tiles Material با تاکید زیادی بر طراحی معاصر اشاره می‌کند.

در این گزارش آمده است که به‌روزرسانی اندروید استودیو دلفین با بهبود چهره‌های ساعت، کاشی‌ها و تجربیات آزمایش عارضه نیز برجسته شده است.

اخیراً، به عنوان بخشی از عرضه Pixel Watch، این شرکت جزئیاتی را ارائه کرده است که دستگاه Wear OS حداقل سه سال به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد. این شرکت گفت: «به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی Google Pixel Watch، و ممکن است شامل کاهش ویژگی‌ها و سایر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری باشد». این دوره "از زمانی که دستگاه برای اولین بار در فروشگاه Google در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت" شروع می شود.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*