تاریخ انتشار: 01/07/24
نمایش: (32)

آیفون 14، 13 و 12 تا دسامبر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری 5G را دریافت خواهند کرد

آیا شما یک کاربر آیفون 14، آیفون 13، آیفون 12 یا آیفون SE هستید؟ در اینجا چند خبر خوب برای شما وجود دارد که خوشحال شوید. اپل در ماه دسامبر عرضه به روز رسانی های نرم افزاری 5G را برای کاربران آیفون آغاز خواهد کرد. غول فناوری در بیانیه‌ای تأیید کرد، در میان فشارهای مرکز به پخش‌کننده‌های گوشی برای اطمینان از تجربه یکنواخت 5G برای مشترکین مخابراتی در هند.

بیانیه اپل از آنجایی اهمیت پیدا می کند که دولت در حال مذاکره با شرکت های گوشی برای تسریع به روز رسانی نرم افزاری لازم برای گوشی های هوشمند است که به مشتریان امکان می دهد خدمات نرم 5G را تجربه کنند. لازم به ذکر است که 5G برای مدل های آیفون 14، آیفون 13، آیفون 12 و آیفون SE (نسل سوم) فعال خواهد شد.

در اول اکتبر، نخست وزیر نارندرا مودی از راه اندازی خدمات 5G در کشور خبر داد. اما در حالی که میلیون ها مشترک در هند تلفن های آماده 5G دارند، بسیاری از دستگاه های برندهای مطرح در حال حاضر از این سرویس پشتیبانی نمی کنند.

اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «۵G از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزار فعال می‌شود و در ماه دسامبر برای کاربران آیفون عرضه می‌شود».

این شرکت گفت که با شرکای اپراتور در هند همکاری می کند تا به محض تکمیل اعتبارسنجی شبکه و تست کیفیت و عملکرد، بهترین تجربه 5G را برای کاربران آیفون به ارمغان بیاورد.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*