تاریخ انتشار: 01/07/24
نمایش: (44)

پسر 7 ساله حیدرآباد اپلیکیشنی را راه اندازی کرد که تغذیه سالم را تبلیغ می کند

یک نابغه 7 ساله فناوری اپلیکیشنی ساخته است که به بچه ها کمک می کند مواد غذایی را که دریافت می کنند را در جعبه های تیفین خود ثبت کنند. این برنامه با هدف حل مشکل والدینی است که تمام تلاش خود را می کنند تا فرزندانشان تغذیه روزانه مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دادن تیفین سالم به کودکان برای والدین یک کار دشوار است زیرا آنها تمایل به خوردن غذاهای ناسالم دارند. یک سیدهانت نیر 7 ساله از حیدرآباد مشکل را شناسایی و برنامه تغذیه را ایجاد کرد. مدرسه ای که سیدانت در آن تحصیل می کند، مدرسه جهانی جاه طلب، از یک روال تیفین سالم برای بچه ها پیروی می کند. سیدانت می خواست اپلیکیشنی برای ترویج تغذیه سالم در بین بچه ها ایجاد کند.

این کودک 7 ساله کدنویسی را در WhiteHat Jr، یک استارت آپ EdTech که کدنویسی را به کودکان 6 تا 14 ساله آموزش می دهد، یاد گرفت. این پلتفرم منابع یادگیری را برای کودکان در فناوری هایی مانند فناوری فضایی، هوش مصنوعی، روباتیک و یادگیری ماشین ایجاد کرده است. این شرکت استارتاپی قصد دارد از خلاقیت طبیعی کودکان استفاده کند و ذهنیت آنها را نسبت به کارآفرینی و نوآوری در سنین پایین تغییر دهد.

کاران باجاج، بنیانگذار و مدیر عامل WhiteHat Jr.، گفت: "کودکان اکنون احساس تکامل یافته درست و غلط دارند و می خواهند به روش خود در حل مشکلات جامعه ما مشارکت کنند. کودکان از سن 6 سالگی می توانند شروع کنند. یادگیری برنامه نویسی برای آماده سازی آنها برای آینده، و مانند سیدارت، ما در حال حاضر شاهد تعداد زیادی از بچه های جوان هستیم که برنامه های دیجیتال بسیار خلاقانه و کاربردی ایجاد می کنند که تأثیر طولانی مدت بر جهان خواهد داشت.

WhiteHat Jr این برنامه را برای مقابله با چالش آموزش کدنویسی به کودکان خردسال به مدارس سراسر کشور برده است. این پلتفرم همچنین یک بورسیه تحصیلی 15 زیر 15 سال راه اندازی می کند تا به 15 کودک برتر کمک کند تا استارتاپ های خود را توسعه دهند.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*