تاریخ انتشار: 01/07/21
نمایش: (28)

Vivo گوشی های پریمیوم سری X70 Pro+ را معرفی کرد!

با توجه به تلاش بیشتر هندی‌ها برای خرید گوشی‌های هوشمند ممتاز برای افزایش تجربیات روزانه‌شان، برند جهانی گوشی‌های هوشمند Vivo با معرفی دو گوشی هوشمند جدید، از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود در این کشور رونمایی کرد.

این شرکت از سری X70 خود با دو دستگاه - X70 Pro و X70 Pro+ رونمایی کرده است. X70 Pro از 46990 روپیه شروع می شود در حالی که X70 Pro+ برای نسخه 12+256 گیگابایتی تنها 79990 روپیه قیمت دارد.

گفته می شود X70 Pro+ اولین گوشی هوشمند کشور است که به پلتفرم موبایل Snapdragon 888+ 5G مجهز شده است که عملکردی پیشرو در کلاس ارائه می دهد. همچنین هدف آن ارائه یک تجربه دوربین حرفه ای به کاربران است.

این گوشی هوشمند در رنگ مشکی معمایی عرضه می شود. ما برای مدتی از دستگاه استفاده کردیم و در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

برای شروع، طراحی خود گوشی هوشمند با صفحه نمایش خمیده و روکش مات ظاهری عالی به دستگاه می دهد. یک برآمدگی دوربین با مارک Zeiss وجود دارد که به سمت بالا سمت راست دستگاه امتداد دارد.

با قاب‌های لاغر، گوشی هوشمند شیک به نظر می‌رسد و پنل پشتی به هیچ وجه لکه‌ها را جذب نمی‌کند، اما باید با دقت از گوشی هوشمند استفاده کرد زیرا ممکن است در صورت استفاده به تنهایی کمی لیز شود.

تا جایی که به صفحه نمایش مربوط می شود، این گوشی یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی WQHD+ AMOLED با کناره های خمیده ارائه می دهد.

صفحه نمایش با روشنایی مناسب و زاویه دید مناسب بسیار خوب است. نرخ تازه سازی 120 هرتز، چه در تماشای فیلم یا فیلم، چه بازی های سطح بالا یا جابجایی بین برنامه ها، حسی نرم و ابریشمی را تضمین می کند.

نرخ تازه‌سازی را می‌توان بر اساس میزان استفاده شما بین ۱۲۰ هرتز و ۶۰ هرتز تغییر داد.

با ترکیب آخرین سخت افزار Vivo و عناصر نمادین اپتیک ZEISS، به نظر می رسد این شرکت سخت در تلاش است تا علاقه مندان به عکاسی را جذب کند.

همانند مدل قبلی خود، X70 Pro+ جدید دارای تنظیمات دوربین عقب قوی است که تصاویر زیبایی را ایجاد می کند.

این تلفن دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین با زاویه باز 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است. برای سلفی، یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

تصاویر را می توان از دوربین عقب و جلو کلیک کرد که تجربه دوربین حرفه ای را با گیمبال Ultra-sensing داخلی و تراشه تصویربرداری حرفه ای V1 Vivo ارائه می دهد.

دوربین گیمبال فوق عریض دارای فناوری تثبیت سطح Horizon 360 درجه است که به دستیابی به پایداری تزلزل ناپذیر کمک می کند.

X70 Pro+ از یک پلتفرم موبایل Snapdragon 888+ 5G برخوردار است که دارای نوآوری های پیشرو در صنعت در 5G، هوش مصنوعی، بازی و عکاسی است. 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد که قابل افزایش نیست.

این گوشی هوشمند دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از FlashCharge 55 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، با فناوری شارژ بی سیم 50 واتی نیز سازگار است.

منبع: IANS

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*