تاریخ انتشار: 01/07/27
نمایش: (60)

اپل آی‌پد پروهای جدید، آی‌پد معمولی بازطراحی‌شده و Apple TV 4K به‌روزرسانی‌شده را معرفی می‌کند

apple
نسخه‌های جدید آی‌پد پرو خود، یک آی‌پد معمولی کاملاً بازطراحی‌شده و یک نسخه به‌روزرسانی‌شده از Apple TV 4K را در روز سه‌شنبه اعلام کرد.

راه‌اندازی‌ها به اپل گجت‌های جدید بیشتری را برای فروش پیش از فصل خرید تعطیلات مهم می‌دهد. تبلت های جدید ممکن است به این شرکت کمک کنند تا فروش iPad خود را افزایش دهد، که در سه ماهه تعطیلات آخر اپل 14 درصد و در سه ماهه اخیر 2 درصد کاهش یافت. و آنها به آخرین آیفون 14 اپل، دو اپل واچ جدید و ایرپاد پرو جدید می پیوندند.

در اینجا چه چیزی جدید است.

یک آیپد بازطراحی شده
لوازم جانبی جدید آی پد و صفحه کلید
apple
iPad سطح پایه جدید کاملاً بازطراحی شده است.

دکمه هوم در پایین صفحه نمایش از بین رفته و با یک حسگر اثر انگشت در دکمه پاور جایگزین شده است. طراحی مربعی بیشتری دارد، شبیه به iPad Air و iPad Pro، با صفحه نمایش بزرگ 10.9 اینچی، USB-C به جای کانکتور Lightning، و در رنگ های مختلف مانند قرمز، زرد، آبی و سفید عرضه می شود.

اپل همچنین یک قاب جدید 249 دلاری Magic Keyboard Folio برای iPad را معرفی کرد که دارای پایه پایه، ترک پد با پشتیبانی از چند لمسی و کانکتور مغناطیسی است که به طور خودکار آن را شارژ می کند. اما چیز عجیبی در مورد پشتیبانی از Apple Pencil وجود دارد.

آی‌پد جدید با نسل دوم اپل پنسیل بهتر کار نمی‌کند، که در کنار آی‌پد ایر، آی‌پد مینی و آی‌پد پرو شارژ می‌شود. از آنجایی که آی‌پد جدید به جای پورت لایتنینگ از USB-C استفاده می‌کند – که برای شارژ اپل پنسل در مدل‌های قبلی استفاده می‌شود – برای شارژ اپل پنسل باید یک آداپتور USB-C به لایتنینگ ۹ دلاری خریداری کنید.

اپل پیکربندی‌های مختلفی از جمله Wi-Fi فقط و WiFi + 5G تلفن همراه را به فروش خواهد رساند، اما قیمت آن از 449 دلار شروع می‌شود که نسبت به قیمت اولیه 329 دلاری آی‌پد نسل نهم افزایشی است. سه شنبه برای سفارش در دسترس است و از ماه اکتبر در فروشگاه ها عرضه خواهد شد. 26.

اپل آیپد پرو 2022
آیپد پروهای جدید اپل در اندازه های 11 و 12.9 اینچی.
apple
همانند سال‌های اخیر، این شرکت دو اندازه از آی‌پد پرو را به فروش خواهد رساند: یک مدل ۱۱ اینچی و یک مدل بزرگ‌تر ۱۲.۹ اینچی با صفحه نمایش زیباتر.

تغییر بزرگ در iPad Pro یک پردازنده جدید M2 است که همان پردازنده‌ای است که اوایل امسال در مک بوک ایر معرفی شد. اپل اعلام کرد که تا 15 درصد سریعتر از پردازنده M1 استفاده شده در آخرین مدل آیپد پرو که در سال 2021 معرفی شد، است.

Apple Pencil در iPad Proهای جدید نیز کمی متفاوت عمل می کند. اکنون صفحه نمایش می تواند نوک مداد را تا 12 میلی متر بالاتر از سطح صفحه نمایش تشخیص دهد. اپل می‌گوید این به هنرمندان امکان می‌دهد با دقت بیشتری طرح‌ریزی کنند و تبدیل دست‌نویس به متن را سریع‌تر انجام دهند.

آیپد پرو 11 اینچی از 799 دلار و مدل 12.9 اینچی از 1099 دلار شروع می شود. آنها از روز سه شنبه برای سفارش در دسترس هستند و در 26 اکتبر در فروشگاه ها فرود می آیند.

Apple TV 4K 2022
Apple TV 4K 2022
سیب
Apple TV 4K دارای پردازنده سریع‌تری است و در دو مدل عرضه می‌شود، یک نسخه Wi-Fi فقط با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک مدل Wi-Fi + Ethernet که امکان اتصال به اینترنت با سیم را فراهم می‌کند و دو برابر فضای ذخیره‌سازی دارد.

جعبه استریم پشتیبانی از HDR10+ را اضافه می‌کند، یکی دیگر از استانداردهای محدوده دینامیکی بالا که در صورت ارائه توسط تلویزیونی که به آن متصل است، به بهبود کیفیت تصویر، به خصوص در صحنه‌های تاریک کمک می‌کند. و پردازنده به روز شده که اپل می گوید 50 درصد سریعتر از نسخه قبلی است، باید مواردی مانند بارگذاری برنامه ها و بازی ها را سریعتر کند.

Apple TV 4K جدید دارای کنترل از راه دور سیری به روز شده با شارژ استاندارد USB-C است که همان کابلی است که برای شارژ iPad و محصولات غیر اپل استفاده می شود. کنترل از راه دور برای استفاده از کانکتور لایتنینگ اختصاصی اپل استفاده می شد.

اپل تی وی 4K جدید از 129 دلار شروع می شود و از روز سه شنبه قابل سفارش است. در 4 نوامبر به فروشگاه ها می آید.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*