تاریخ انتشار: 01/07/27
نمایش: (70)

مک بوک پرو اپل ویرایش سبز می شود

غول فناوری کوپرتینویی لپ تاپ 16 اینچی Macbook Pro خود را با فرآیند ذوب جدید بازسازی کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط اپل، فاش شده است که فرآیند ذوب آلومینیوم بدون کربن جدید در تولید مک بوک پرو 16 اینچی این شرکت در تلاش برای مبارزه با انتشار گازهای گلخانه ای استفاده خواهد شد.

این اقدام به عنوان بخشی از تعهد اخیر اعلام شده این شرکت مبنی بر اینکه تا آغاز دهه آینده در سراسر زنجیره تامین و کل محدوده محصول خود کاملاً کربن خنثی باشد، انجام می شود.

اپل این تغییر در تولید را به عنوان "اولین فرآیند مستقیم ذوب آلومینیوم بدون کربن" توصیف می کند.

در بیانیه مطبوعاتی اشاره شده است که این تغییر هنوز به خط تولید نرسیده است، که ممکن است به این معنی باشد که شرکت می‌تواند سالانه لپ‌تاپ‌ها را به‌روزرسانی کند. گزارش شده است که ممکن است به دلیل مشکلات تولید مینی ال ای دی لپ تاپ ها تا سال 2021 به تعویق بیفتد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در مورد تغییر تولید گفت: «کسب و کارها فرصتی عمیق برای کمک به ساختن آینده ای پایدارتر دارند، آینده ای که ناشی از نگرانی مشترک ما برای سیاره ای است که مشترک هستیم.

کوک سپس ادامه داد: "نوآوری هایی که به ما در سفرهای زیست محیطی کمک می کنند نه تنها برای سیاره زمین مفید هستند، بلکه به ما کمک کرده اند تا محصولات خود را در مصرف انرژی کارآمدتر کنیم و منابع جدیدی از انرژی پاک را به صورت آنلاین در سراسر جهان ارائه کنیم. اقدامات اقلیمی می تواند شالوده عصر جدیدی از پتانسیل های نوآورانه، ایجاد شغل و رشد اقتصادی پایدار باشد.

با تعهدمان به بی‌طرفی کربن، امیدواریم موجی در برکه باشیم که تفاوت بسیار بزرگ‌تری ایجاد کند.»

اپل همچنین کارهای بیشتری را برای کمک به کربن زدایی عملیات خود انجام می دهد. در این بیانیه مطبوعاتی همچنین تعهد شرکت به نوآوری و سرمایه گذاری در بازیافت محصولات و ساخت کل طیف محصولات خود، از موش گرفته تا مک، تا حد امکان بهینه سازی انرژی تاکید شد.

در سال 2019، طیف وسیعی از آیفون‌ها، آی‌پدها، مک‌ها و اپل واچ‌های این شرکت همگی با استفاده از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند که به آن اجازه می‌دهد ردپای کربن سالانه خود را تا 4.3 میلیون تن کاهش دهد.

علاوه بر همه اینها، اپل در نظر دارد با تولید کابل های پارچه ای با کیفیت بهتر به کاهش موضوع زباله های الکترونیکی در مقیاس بزرگ کمک کند. با این حال، همچنین شایعه شده است که این شرکت می تواند به طور کامل گنجاندن EarPods و شارژر را در جعبه آیفون 12 حذف کند، که به کاهش ضایعات کمک می کند و کاربران را قادر می سازد در عوض لوازم جانبی را دور بریزند. ، استفاده مجدد از لوازم جانبی قدیمی

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*