تاریخ انتشار: 01/07/27
نمایش: (72)

ده شرکت برتر امنیت سایبری - نرم افزار مطلق

بررسی اجمالی کسب و کار:

Absolute Software Corporation یک شرکت کانادایی متخصص در امنیت نقطه پایانی و راه حل های مدیریت ریسک داده است. دفتر مرکزی این شرکت در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا و آستین، تگزاس، با دفاتر منطقه ای در ریدینگ، انگلستان قرار دارد. و شهر هوشی مین، ویتنام. Absolute یک شرکت سهامی عام در بورس اوراق بهادار تورنتو است که در سال 1993 به عنوان پاسخی به مشکل سرقت و مفقود شدن لپ تاپ تاسیس شد. در ابتدا LoJack برای لپ‌تاپ‌ها (و بعداً Computrace) نامیده می‌شد، مأموریت آن ایجاد یک راه‌حل ردیابی و ردیابی بود که بدون توجه به کاری که ممکن است کسی با دستگاه انجام دهد کار کند.

دید مطلق:

حقیقت را از دستگاه ها، برنامه ها و داده های خود دریافت کنید. کل ناوگان دستگاه خود را از داشبورد مبتنی بر ابر مشاهده کنید - و مطمئن باشید که چیزی را از دست نخواهید داد - به لطف اتصال ثابت و خوددرمانی Absolute. هر زمان که کاربر سعی می کند آن را تغییر دهد یا حذف کند، Absolute خود را مجدداً نصب می کند و دید واضح را تضمین می کند. ریسک ها را قبل از تبدیل شدن به حادثه بپذیرید، بنابراین حسابرسان و مشتریان خود را راضی نگه دارید. گزارش‌ها و هشدارها را سفارشی کنید تا هر زمان که رمزگذاری، ضد بدافزار یا هر برنامه مهم دیگری وجود ندارد یا آسیب‌پذیر است، فوراً متوجه شوید. دارایی‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار خود را به‌طور خودکار موجودی کنید - سپس به سرعت گزارش‌هایی درباره سخت‌افزار، نرم‌افزار، سیستم‌های عامل، موقعیت جغرافیایی و صدها نقطه داده دیگر که Absolute از قبل برای شما جمع‌آوری می‌کند، تولید کنید. در نهایت، با گزارش استفاده از دستگاه و نرم افزار، بازده سرمایه گذاری های فناوری خود را به حداکثر برسانید. بیاموزید که از کدام دارایی ها کم استفاده می شود، سپس آنها را تغییر دهید یا به تدریج حذف کنید تا هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید.

کنترل مطلق:

با کنترل، می توانید دستگاه های گم شده یا دزدیده شده را منجمد کنید. زمین‌فنس‌ها و زمان‌سنج‌ها را تنظیم کنید تا هر زمان که دستگاهی از منطقه امن خارج شد یا تماسی را متوقف کرد، به‌طور خودکار این اقدامات را فعال کنند. به طور انتخابی داده ها را از نقاط پایانی در معرض خطر پاک کنید. پاکسازی پایان عمر دستگاه از راه دور را انجام دهید و گواهی های انطباق ایجاد کنید. با مدیریت رمز عبور سرپرست از راه دور دستگاه‌های پشتیبانی‌شده Lenovo، کنترل بی‌سابقه‌ای بر پیکربندی‌های امنیتی نقطه پایانی خود به دست آورید - و از تغییرات غیرمجاز جلوگیری کنید.

انعطاف پذیری مطلق:

با Resilience، می‌توانید انعطاف‌پذیری مطلق را به برنامه‌های مهم مأموریت خود گسترش دهید، و به آنها این قدرت را می‌دهید که هر زمان که غیرفعال، تغییر یا نصب شدند، خود را بهبود داده و دوباره نصب کنند. نقاط پایانی خود را برای داده های حساس مانند اطلاعات مالی، شماره های تامین اجتماعی، PHI و مالکیت معنوی اسکن کنید. بدانید چه زمانی روی یک دستگاه ناامن است، حتی آفلاین. کل ناوگان دستگاه خود را جستجو و اصلاح کنید تا بینش های متنی دقیقی را جمع آوری کنید. نقاط پایانی تاریک، حملات باج افزار و سایر آسیب پذیری ها را با اتوماسیون و گردش کار سفارشی یا از پیش ساخته شده برطرف کنید. به تیم تحقیقات مطلق اجازه دهید جستجوی شما برای دستگاه های گم شده یا دزدیده شده را هدایت کند. آنها با مجری قانون محلی برای بازیابی سخت افزار شما جفت شده اند.

گروه مطلق و الجیس:

گروه Elgis یکی از بزرگترین شرکت های پرسنل خصوصی در جهان است. شبکه تخصصی شرکت‌های آن شامل Aerotek، TEKsystems، Allegis Global Solutions، Aston Carter، Major، Lindsey & Africa، Allegis Partners، MarketSource، EASi، Allegis BN و Talent2 است. این شرکت بیش از 500 دفتر در 50 کشور در سراسر آمریکا، اروپا و آسیا دارد. گروه Elgis با بیش از 20000 مشتری، 90000 پیمانکار و بیش از 15000 کارمند کار می کند.

از آنجایی که گروه Elgis به گسترش جهانی خود و استخدام پیمانکاران جدید در مناطق مختلف ادامه می دهد، تعداد کارکنان از راه دور افزایش یافته است. وظیفه فناوری اطلاعات ایجاد معماری است که بهره وری را برای کارکنانی که خارج از شبکه شرکت کار می کنند بهینه می کند. گروه Algis همچنین نیاز به بررسی یکپارچگی امنیت داده های خود با بسیاری از دستگاه های کارمند حاوی اطلاعات قابل شناسایی شخصی داشت. گروه Elgis به یک پروتکل امنیتی جامع و کارآمد برای اطمینان از محافظت از این داده ها از شرکای تجاری و مشتریان خود نیاز داشت.

به عنوان بخشی از ساخت یک زیرساخت امنیتی در سطح جهانی، گروه Elgis از Absolute استفاده کرد تا به عنوان یک لایه مهم در وضعیت امنیتی کلی خود عمل کند. جف رینزفلدر، مدیر توزیع زیرساخت در Algis Group گفت: "ما از طریق سیستم میز خدمات خود یک طرح جامع واکنش به حوادث امنیتی را دنبال می کنیم و به آن پایبند هستیم." "در صورت وقوع یک حادثه امنیتی، یک بلیط به طور خودکار تولید و بین سهامداران کلیدی داخلی توزیع می شود تا خطر بالقوه و نیاز به اقدام را ارزیابی کنند. پلت فرم Absolute بدیهی است که بخش کلیدی این فرآیند امنیتی است."

Absolute از نزدیک با بخش فناوری اطلاعات گروه Allegis همکاری کرد تا تعیین کند که پلتفرم Absolute می تواند بیشترین ارزش را در مدیریت و امنیت دارایی های سازمان ارائه دهد. همچنین فرصتی برای استفاده از پلتفرم Absolute برای تأیید وجود سایر برنامه‌های کاربردی نرم‌افزار مهم تجاری شناسایی شد. یکی از ویژگی‌های کلیدی که در پلتفرم Absolute به آن تکیه می‌کنیم، توانایی آن برای تأیید وضعیت رمزگذاری در توسعه‌دهنده ما است.

پارت سیستم 

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*