تاریخ انتشار: 01/07/21
نمایش: (30)

طبق گزارش ها، سری آیفون 13 اپل با مشکلاتی در تولید مواجه است

طبق گزارش‌ها، سری آیفون 13 اپل به دلیل موج Covid-19 در ویتنام که ظرفیت تولید سیستم‌های دوربین دستگاه‌ها را محدود می‌کند، با مشکلات تولید مواجه است.

به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، این اختلال عمدتاً با عرضه محدود ماژول‌های دوربین برای چهار مدل آیفون 13 مرتبط است، زیرا تعداد قابل توجهی از قطعات آن در ویتنام مونتاژ می‌شوند.

آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس همگی دارای تثبیت کننده تصویر نوری با تغییر حسگر هستند. در سال 2020، این فناوری تنها در آیفون 12 پرو مکس موجود بود. ظاهراً آوردن آن به هر مدلی بر تامین کنندگان اپل فشار وارد کرده است.

طبق گزارش، انتظار می رود مشکلات تولید در اواسط اکتبر برطرف شود، اما سایر تامین کنندگان اپل مانند فاکسکان و پگاترون ممکن است در آینده نزدیک شاهد مشکلات باشند.

در حال حاضر، مونتاژکنندگان کلیدی آیفون فاکسکان، پگاترون و لوکس‌شیر هنوز تحت تأثیر قطعی برق قرار نگرفته‌اند.

تامین کنندگان اپل نیز به دلیل محدودیت های جدید انرژی در چین با مشکلاتی مواجه هستند. قطعی ها در مناطقی که گوشی های هوشمند مونتاژ می شوند متمرکز شده است.

آیفون 13 و آیفون 13 مینی جدید دارای یک بریدگی کوچکتر هستند که امکان نمایش فضای بیشتری را فراهم می کند. بریدگی آن 20 درصد کوچکتر است و صفحه نمایش جدید Super Retina XDR با حداکثر روشنایی 1200 نیت، 28 درصد روشن تر است.

آیفون 13 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR است.

علاوه بر این، آیفون 13 دارای یک چیپست جدید A15 Bionic در زیر کاپوت است که اپل می گوید تا 50 درصد سریعتر از تراشه های رقیب پیشرو است و تا 30 درصد عملکرد گرافیکی بهتری ارائه می دهد.

منبع: IANS پارت سیستم

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*