تاریخ انتشار: 01/08/03
نمایش: (449)

طبق گزارش ها، تولید آیفون 14 پلاس توسط اپل به دلیل تقاضای ضعیف کاهش یافته است، سهم خروجی آیفون 14 پرو افزایش یافته است

شرکت تحقیقاتی بازار TrendForce روز سه شنبه اعلام کرد که اپل تولید آیفون 14 پلاس را کاهش می دهد و تولید آیفون 14 پرو گران قیمت تر را به دلیل تقاضای کم افزایش می دهد.

در این گزارش آمده است که سهم سری آیفون 14 پرو گران‌تر به 60 درصد از کل تولید از 50 درصد برنامه‌ریزی شده اولیه افزایش یافته است و ممکن است در آینده به 65 درصد افزایش یابد.

اپل بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

macOS Ventura، tvOS 16.1، iPadOS 16.1، watchOS 9.1 منتشر شد: چه جدید است
در این گزارش همچنین آمده است که افزایش نرخ بهره ایالات متحده می تواند هزینه های مصرف کننده را کاهش دهد و تقاضا برای مدل های آیفون را در سه ماهه اول سال 2023 تضعیف کند. این می تواند منجر به کاهش 14 درصدی تولید نسبت به سال قبل به 52 میلیون دستگاه شود.

تحلیلگران در گذشته گفته‌اند که نسخه‌های پرو و ​​پرو مکس آیفون ۱۴ با سرعت بالایی به فروش می‌رسند، اگرچه تقاضا برای مدل پایه که معمولاً پرفروش‌ترین اپل است، بسیار کم بوده است.

ماه گذشته، این شرکت اعلام کرد که جدیدترین آیفون 14 خود را در هند تولید خواهد کرد، زیرا این غول فناوری بخشی از تولید خود را از چین دور می کند تا از خطرات ناشی از تنش های فزاینده بین واشنگتن و پکن جلوگیری کند.

قیمت Apple Music و TV+ در چندین کشور افزایش یافته است، اما در هند افزایش نیافته است
TrendForce تخمین می زند که سهم تولید اپل از هند در سال 2023 از 5 درصد فراتر رود و در طول سال ها افزایش یابد.

هفته گذشته گزارش شد که اپل تولید آیفون 14 پلاس را ظرف چند هفته پس از آغاز عرضه کاهش می دهد زیرا تقاضا برای مدل میان رده را مورد ارزیابی قرار می دهد. گفته می شود که شرکت مستقر در کوپرتینوی کالیفرنیا به حداقل یک تولید کننده در چین گفته است که فوراً تولید قطعات آیفون 14 پلاس را متوقف کند.

بر اساس تخمین های شرکت تحقیقاتی Canalys که انتظار دارد تقاضای ضعیف طی 6 تا 9 سال آینده کاهش یابد، این تصمیم در زمانی اتخاذ می شود که بازار جهانی گوشی های هوشمند در حال نرم شدن بوده و در سه ماهه سوم نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش یافته است. ماه ها.

آیفون 14 پلاس، بخشی از سری جدید معرفی شده توسط اپل در 7 سپتامبر، به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای مدل‌های گران‌تر آیفون پرو خود قرار گرفته است. این گوشی در تاریخ 7 اکتبر، چند هفته پس از عرضه گوشی های دیگر برای خرید، برای مشتریان ارسال شد. سری آیفون 14 شامل چهار مدل آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس است. در حالی که آیفون 14 و آیفون 14 پرو مدل های کوچکتر هستند، آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو مکس آنهایی هستند که صفحه نمایش های بزرگتر را ترجیح می دهند.

© تامسون رویترز 2022 پارت سیستم 

اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*