تاریخ انتشار: 01/07/21
نمایش: (36)

خدمات فناوری L&T، شریک Mavenir برای خدمات اتوماسیون 5G

شرکت خدمات فناوری L&T اعلام کرده است که با سازنده تجهیزات مخابراتی Mavenir برای ارائه خدمات اتوماسیون 5G یکپارچه همکاری می کند. خدمات فناوری L&T (LTTS) اعلام کرد که تجربه این شرکت در ارائه محصولات و خدمات مهندسی مخابرات و مجموعه رو به رشد قطعات آماده برای استفاده 5G نقش مهمی در این توافق ایفا کرده است.

"این مشارکت هر دو شرکت را قادر می‌سازد راه‌حل‌ها را هدایت کنند و به تقاضای جهانی برای اتصال و خدمات غنی‌شده خدمت کنند. در LTTS، ما مشتاقانه منتظر ارائه یک راه‌حل اتوماسیون جامع و کلاس جهانی برای Mavenir هستیم و به عنوان مرکزی برای تسریع نوآوری‌ها در 5G عمل می‌کنیم. فضا»، مدیر عامل و مدیر عامل شرکت خدمات فناوری L&T، آمیت چادا گفت.

LTTS گفت که به تسریع نقشه راه محصول ابری Mavenir کمک خواهد کرد و سهم بازار را در چشم انداز مخابرات 5G افزایش می دهد.

در بیانیه آمده است که تعامل بین LTTS و Mavenir همچنین فرصتی منحصر به فرد را برای ایجاد مشترک فراهم می کند و به استراتژی مشترکی که به سمت بازار حرکت می کند، نوآوری در فضای 5G را به سمت ارائه دهندگان خدمات ارتباطی (CSP) و شرکت ها کمک می کند.

رئیس و مدیر عامل Mavenir، "مشارکت ما با ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه پیشرو جهانی، انتظارات بالایی را در بین سهامداران ما ایجاد کرده است. با تخصص آن در 5G، ما خوشحالیم که با یک شرکت خدمات مهندسی مانند LTTS همکاری می کنیم تا استراتژی خود را به بازار افزایش دهیم." پاردیپ کوهلی گفت.

منبع: PTI

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*