تاریخ انتشار: 01/07/21
نمایش: (37)

خدمات 5G اکنون به 1662 شهر در سراسر جهان می رسد..

از آنجایی که برندهای گوشی های هوشمند به طور مداوم برای ارائه دستگاه های مجهز به 5G بهتر کار می کنند، یک گزارش جدید نشان داد که سرویس 5G اکنون به 1662 شهر در سراسر جهان رسیده است.

بر اساس VIAVI، که راه حل های آزمایشی شبکه مبتنی بر آزمایشگاه را ارائه می دهد، کل جدید - 1662 شهر در 65 کشور - نشان دهنده افزایش بیش از 20 درصدی در طول سال 2021 تا به امروز است.

سامه یامانی، مدیر ارشد فناوری VIAVI در بیانیه‌ای گفت: «اگرچه شاهد جهش قابل توجهی در تعداد شبکه‌های در حال راه‌اندازی هستیم، اما همه فناوری‌های 5G برابر نیستند.

در آخرین ویرایش گزارش "وضعیت 5G" آمده است که سه کشور برتر که بیشترین شهرها را با پوشش 5G دارند، چین با 376 شهر، آمریکا با 284 و فیلیپین با 95 شهر هستند و از کره جنوبی که اکنون در جایگاه چهارم قرار دارد، پیشی گرفته اند. با 85 شهر

منطقه APAC با 641 شهر در صدر قرار دارد و پس از آن منطقه EMEA با 623 شهر قرار دارد. منطقه قاره آمریکا با 398 شهر عقب است.

با راه اندازی خدمات تجاری 5G در چهار کشور دیگر - قبرس، پرو، روسیه و ازبکستان - بیش از یک سوم کشورهای جهان اکنون حداقل یک شبکه 5G زنده دارند.

با این حال، کیفیت و سرعت اتصال بسته به طیف موجود می تواند از منطقه ای به منطقه دیگر به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

یامانی می‌گوید: «شبکه‌هایی که در فرکانس‌های باند پایین، میانی و بالا کار می‌کنند، از نظر دسترسی و توان عملیاتی بسیار متفاوت عمل می‌کنند و اهمیت تضمین شبکه و بهینه‌سازی را برای تحقق مداوم وعده ۵G افزایش می‌دهند».

این گزارش می‌گوید که داده‌ها از منابع در دسترس عموم تنها برای اهداف اطلاعاتی جمع‌آوری شده‌اند، به عنوان بخشی از روش VIAVI برای ردیابی روندها برای فعال کردن توسعه فناوری پیشرفته که به ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی اجازه می‌دهد تا شبکه 5G را کنترل کنند.

این هفته در طول MWC در بارسلونا، VIAVI به نمایش آزمایش سرتاسر eMBB کمک می‌کند.

VIAVI یک ارائه دهنده جهانی راه حل های تست، نظارت و تضمین شبکه برای ارائه دهندگان خدمات ارتباطی، شرکت ها، سازندگان تجهیزات شبکه، دولت و تجهیزات اویونیک است.

منبع: IANS

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*