تاریخ انتشار: 01/07/21
نمایش: (45)

گوگل فرآیند بررسی اپلیکیشن جدیدی را برای توسعه دهندگان و تبلیغ کنندگان معرفی می کند

گوگل در تلاش خود برای کاهش احتمال نقض خط‌مشی‌های آتی، فرآیند بررسی اپلیکیشن جدیدی را هم برای توسعه‌دهندگان و هم برای تبلیغ‌کنندگان معرفی کرده است تا به آن‌ها در حل مشکلات از قبل کمک کند.

گوگل گفت این فرآیند جدید به ارتقای کیفیت موجودی برنامه های تلفن همراه برای توسعه دهندگانی که تصمیم می گیرند با پلتفرم های AdMob یا Ad Manager کسب درآمد کنند، کمک خواهد کرد.

این شرکت در وبلاگی گفت: "بررسی برنامه فرآیند جدیدی است که کیفیت موجودی یک برنامه تلفن همراه را قبل از اجازه دادن به ارائه تبلیغات نامحدود ارزیابی می‌کند. در طی این فرآیند، ناشران با بازخورد عملی، دید یکپارچه از وضعیت تایید همه برنامه‌های خود خواهند داشت." . پست در روز سه شنبه

بررسی های اپلیکیشن امسال به تدریج با دو ویژگی ارائه می شود: آمادگی اپلیکیشن و ادعای اپلیکیشن.

با آماده بودن برنامه، ناشران باید برنامه‌های تلفن همراه جدیدی را که می‌خواهند با AdMob یا Ad Manager کسب درآمد کنند، به حداقل یک فروشگاه برنامه پشتیبانی شده پیوند دهند.

پیوند دادن یک برنامه، فرآیند بازبینی را آغاز می‌کند که مواردی مانند منبع برنامه، مالکیت ناشر بر برنامه، و مطابقت با خط‌مشی‌های AdMob یا Ad Manager را بررسی می‌کند.

با ادعای برنامه، ناشران می‌توانند فهرست جامعی از موجودی برنامه‌هایشان را با قابلیت مدیریت و ردیابی وضعیت بررسی همه برنامه‌ها به‌طور مستقیم در حساب AdMob یا Ad Manager خود اعلام کنند.

گوگل اعلام کرد: «با این ویژگی، ناشران پیشنهادهایی از برنامه‌های تلفن همراه را دریافت می‌کنند که با استفاده از کد تبلیغاتی ناشرشان کسب درآمد می‌کنند، اما به حساب AdMob یا Ad Manager اضافه نشده‌اند».

ناشران می توانند از اواسط سال 2021 به پیشنهادات خود عمل کنند و در نهایت باید همه برنامه ها را به حساب خود اضافه کنند تا امکان ارائه تبلیغات بدون محدودیت وجود داشته باشد.

گوگل اعلام کرد که به ناشران توصیه می‌کند که فرآیند بررسی برنامه را با پیوند دادن برنامه‌های تلفن همراه به فروشگاه‌های برنامه پشتیبانی‌شده و ادعای برنامه‌های تلفن همراه خود برای جلوگیری از وقفه‌های احتمالی در کسب درآمد تکمیل کنند.

این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که نرخ کمیسیون برنامه ریزی شده خود را برای توسعه دهندگان برنامه کاهش می دهد، پس از شکایات سازندگان نرم افزار در مورد هزینه های گزاف.

گوگل اعلام کرده است که نرخ ۱۵ درصدی را برای خریدهای درون‌برنامه‌ای به همه توسعه‌دهندگان برای فروش سالانه تا سقف ۱ میلیون دلار اعمال می‌کند و ۳۰ درصد از درآمدهای بالای ۱ میلیون دلار را دریافت می‌کند.

سیاست جدید در ماه ژوئیه اجرایی خواهد شد.

منبع: IANS

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*