تاریخ انتشار: 01/07/21
نمایش: (45)

5 نکته برای افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند

زندگی ما حول ابزار کوچکی می چرخد ​​که همه چیز را به نوک انگشتان ما خریده است. خرید مواد غذایی، رسانه های اجتماعی یا تماس، همه چیز فقط چند کلیک فاصله دارد. در چنین سناریویی، اگر باتری گوشی هوشمند ما خاموش شود، ما به طور کامل گم خواهیم شد (به صورت فرضی).

برای افزایش عمر باتری گوشی، در اینجا چند کار وجود دارد که کاربران می توانند انجام دهند.

1. اجازه ندهید باتری به 0٪ برسد
هنگامی که باتری به معیار 20٪ رسید، مطمئن شوید که باتری را شارژ کنید و اجازه ندهید تا 0٪ برود. اگر باتری به طور کامل تمام شود، باتری به آرامی ساعت های پشتیبان خود را از دست می دهد و به زودی شروع به تخلیه می کند.

2. باتری را روی 90٪ متوقف کنید
لازم نیست هر بار باتری 100% شارژ شود. همچنین می توانید شارژ را تا 90 درصد خاموش کنید زیرا احتمال شارژ بیش از حد یا گرم شدن بیش از حد را از بین می برد. از این رو، این کار از عمر باتری گوشی هوشمند محافظت می کند.

3. حالت صرفه جویی در انرژی
همه کاربران استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را دوست ندارند، اما می تواند به صرفه جویی در عمر باتری کمک کند و اجازه ندهد برای چیزهای غیرضروری از بین برود. تا زمانی که کاربران در حال انجام چند کار یا بازی هستند، توصیه می شود از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کنید که می تواند به تلفن برای مدت طولانی تری کار کند.

4. از شارژرها و کابل های مجاز استفاده کنید
استفاده از شارژرها یا کابل های محلی ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما می تواند تأثیر طولانی مدتی بر عمر باتری داشته باشد. اطمینان از اینکه شارژر متعلق به شرکت است و همچنین کابل شارژی که می تواند طول عمر باتری را حفظ کند، ضروری است.

5. برنامه های غیر ضروری را حذف کنید
برنامه‌ها از باتری در پس‌زمینه استفاده می‌کنند، بسیاری از کاربران هیچ ایده‌ای در مورد آن ندارند. برای بهبود سلامتی، بهتر است برنامه‌های غیرضروری را که دیگر مورد استفاده نیستند، حذف کنید.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*