LED LAPTOP Acer ASPIRE E15 E5-574T SERIES ال ای دی لپ تاپ ایسر

آکبند به همراه گارانتی و مهلت تست کیفیت تضمینی و قیمت بدون واسطه 
24482
موجود
21,300,000 Rial

حمل و ارسال
حمل و ارسال
تمام استان های کشور
ضمانت اصل بودن
ضمانت اصل بودن
ضمانت اصل بودن تمامی محصولات
7 روزضمانت تعویض
7 روزضمانت تعویض
ضمانت تعویض در صورت معیوب بودن

مشخصات فنی و فیزیکی ال ای دی لپ تاپ ایسر

COMPATIBILITYASPIRE E15 E5-574T SERIES
SIZE15.6-inch WideScreen
RESOLUTIONHD (1366x768)
BACKLIGHTLED
FINISHGlossy
REPLACEMENT PART TYPELCD screen + Embedded Touch
MOUNTINGSTop and Bottom Brackets
CONNECTOR40 pin video connector
CONDITIONBrand New

پیچ های که روی قاب دور ال سی دی بسته شده اند را باز کنید. ( در حین انجام کار مواظب باشید پیچ ها گم نشوند که برای بستن قاب به آن ها احتیاج دارید)*سپس باید قاب پشت و دور ال سی دی از هم جدا شوند ، برای این کار بستگی به مدل لپ تاپ یا شما نیازمند باز کردن قسمت پایین لپ تاپ نیز هستید، یا بدون باز کردن قسمت پایینی هم می توانید به ال ای دی لپ تاپ دسترسی پیدا کنید.*نخست باتری و منبع تغذیه ( شارژر لپ تاپ) را از لپ تاپ جدا کنید.اگر ال ای دی لپ تاپ دل شما  شکسته و ضربه دیده  یا به مشکلی خورده که شما می بایست تعویض کنید باید ، مراحل زیر را انجام دهید.آموزش چگونگی نصب ال ای دی لپ تاپE15 E5-574T SERIES

*پیچ های دور ال سی دی را باز کنید.
* کابل تصویر را که به پشت ال ای دی وصل است سعی کنید به آرامی جدا نمایید .
*ال ای دی جدید را به جای قبلی جایگزین کنید.
*کابل تصویر را جا بزنید و دقیق چک کنید که درست جا برود.
*پیچ های ال ای دی را ببندید.
* قاب ها را مجدد ببندید.
*باتری یا منبع تغذیه (شارژر) را وصل کنید.
*لپ تاپ  خود را روشن کنید.


نکاتی که در هنگام خرید صفحه نمایش لپ تاپ باید بدانید:

-نوع صفحه نمایش:
صفحه نمایش لپ تاپ در دو نوع ال ای دی و ال سی دی هستند.
ال سی دی ها به وسیله لامپ های فلورسنت کار می کنند. اما در ال ای دی ها به جای لامپ های فلورسنت از led استفاده می شود که مسلما طول عمر بیشتری دارند.
ال سی دی ها از نظر ظاهری ضخیم تر هستند و سوکتی که در پشت آن ها قرار دارد برای وصل شدن کابل فلت در بالای آن ها قرار دارد. ولی در عوض ال ای دی ها نازک تر هستند و سوکت فلت آن ها در پایین قرار دارد.
در قسمت پایین ال سی دی یک کابل با یک سوکت بیرون آمده که به یک برد کوچک به نام های ولتاژ وصل می شود. ولی ال ای دی ها همچین کابل و بردی ندارند.

-سایزو اندازه صفحه نمایشگر لپ تاپ:

صفحه نمایش لپ تاپ در سایز های مختلفی تولید شدند. 15.6 اینچ،16.4 اینچ 17.3 اینچ، 14 اینچ  13.3 اینچ 12.5 اینچو غیره ... از جمله اندازه های صفحه نمایش هستند. 
در هنگام خرید باید دقت کنید که صفحه نمایش هم سایز با صفحه نمایش اصلی لپ تاپ خود تهیه کنید. 


                          
       

رزولوشن صفحه نمایش:


رزولوشن صفحه نمایش فاکتوری است که چه در هنگام خرید صفحه نمایش جدید چه در هنگام خرید لپ تاپ توجه خیلی از افراد را به خود جلب می کند. شفافیت تصاویر و وضوح آن ها نکته ای است حائز اهمیت.
شاید برای کسانی که کار جدی و مهمی با لپ تاپ انجام نمی دهند تفاوت سی پی یو ها موضوع قابل فکر کردنی نباشد، اما می توان گفت همه افراد از دیدن تصاویر با کیفیت و شفاف و رنگ های زنده لذت می برند.
رزولوشن به معنی وضوح تصاویر است.
ال ای دی ها با رزولوشن های مختلف تولید می شوند.
اچ دی، فول اچ دی، اچ دی پلاس و ... نام های مختلف رزولوشن هستند.

هر پنل نمایشگر از یک سری نقاط به نام پیکسل تشکیل شده است، هر چه پیکسل بیشتری داشته باشید جزئیات بیشتری را می توانید ببینید.
در زیر جدولی را می بینید که با توجه به آن می توانید رزولوشن لپ تاپ خود را پیدا کنید.

 در ویندوز با کلیک راست روی صفحه و انتخاب گزینه SCREEN RESOLUTION  می توانید عدد مورد نظر را پیدا کنید.
البته این در مواقعی است که لپ تاپ شما تصویر بدهد. اگرال ای دی شما تصویر ندهد شما این رزولوشن را باید از روی پارت نامبری که پشت ال ای دی نوشته شده است پیدا کنید.

** در هنگام خرید ال ای دی جدید به این نکته توجه کنید که LED اولیه دستگاه هر رزولوشنی باشد شما باید LED جدید را با همان رزولوشن تهیه کنید. یعنی نمی توانید ال ای دی فول اچ دی (FULL HD) را جایگزین ال ای دی HD کنید. چون معمولا" طراحی مادربرد و کابل فلت دستگاه ها متناسب با ال ای دی اولیه است.

تعداد پین کانکتور صفحه نمایش:
کانکتور صفحه نمایش همان سوکت پشت ال ای دی است که کابل فلت تصویر به آن وصل می شود، تعداد پین های این سوکت در ال ای دی لپ تاپ ها 30 و 40 پین هست.



در آخر هم باید بهتون بگم که تمامی این مشخصاتی که در بالا به اون ها اشاره شد در یک پارت نامبر در پشت ال ای دی لپ تاپ نوشته شده است. و تنها راه دسترسی به آن هم جدا کردن ال ای دی از لپ تاپ و خواندن پارت نامبر از پشت آن است.


ما در فروشگاه اینترنتی پارت سیستم  سعی کردیم با واردات و جمع آوری مجموعه ای کامل از ال ای دی های برند های مختلف لپ تاپ ها بتوانیم نیازهای شما را برآورده کنیم .

به علت حساسیت خیلی زیاد ال ای دی سعی کنید در هنگام خرید نهایت دقت را بکنید.

ال ای دی به علت همین حساسیت زیاد قابل گارانتی کردن نیستند. ولی ما درپارت سیستم برای رضایت خاطر شما مشتریان عزیز ال ای دی ها را با مهلت تست قرار دادیم . 

ال ای دی لپ تاپ ایسرال سی دی لپ تاپ ایسر

برچسب ها