1GB DDR2-667 رم لپ تاپ

همراه با گارانتی ومهلت تست
11918
موجود
1,530,000 Rial

حمل و ارسال
حمل و ارسال
تمام استان های کشور
ضمانت اصل بودن
ضمانت اصل بودن
ضمانت اصل بودن تمامی محصولات
7 روزضمانت تعویض
7 روزضمانت تعویض
ضمانت تعویض در صورت معیوب بودن

همراه با یکسال گارانتی و مهلت تست

1GB DDR2-667 رم لپ تاپ

رم لپ تاپ Ram Laptop 1GB DDR2 used 667MHZ

مطمئناً خیلی از دوستان عزیز  اطلاع دارند که رم چیست و چه کاربردی دارد اما ما برای آن دسته از عزیزانی که تازه وارد دنیای سخت افزار شده اند به طور مختصر توضیح می دهیم.

RAM یا Random Access Memory گونه‌ای از حافظه برای ذخیره‌سازی داده‌هاست که اجازه می‌دهد فایل‌ها در مدت زمانی کوتاه نوشته و خوانده شوند؛ بدون اینکه در این خواندن و نوشتن تقدم و تأخر زمانی اهمیتی داشته باشد.‌ حافظه رم به علت سرعت بسیار بالای آن در خواندن و نوشتن از سایر حافظه‌ها‌، از جمله دیسک سخت است.

رم لپ تاپ Ram Laptop 1GB DDR2 used 667MHZ به سیستم اجازه می‌دهد ‌با سرعت بالا به داده‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشد و در نتیجه رم تأثیر به سزایی بر سرعت عملکرد سیستم دارد. نکته دیگر آنکه رم یک حافظه موقتی است که پس از هر بار راه‌ اندازی دوباره سیستم عامل تمامی داده‌های ذخیره شده ‌روی آن پاک می‌شود.

این ویژگی از رم یک حافظه موقت عالی برای ذخیره‌سازی داده‌ها می‌سازد که برای برنامه‌هایی که نیاز به دسترسی سریع و مداوم به داده‌ها دارند، به کار گرفته می‌شود. برای نمونه اگر از یک واژه‌ پرداز برای نوشتن یک متن استفاده کنید، در حالی که مشغول ویرایش هستید، اطلاعات و داده‌های آن ‌روی رم ذخیره می‌شود تا در حین ویرایش، بتوانید به شکل زنده همه تغییرات اعمال شده را در آن واحد ببینید.

با توجه به توضیحاتی که داده شد به این نتیجه دست پیدا خواهیم کرد که افزایش رم سیستم منجر به افزایش سرعت آن می شود؛ اما باید این نکته را در نظر بگیریم  که نمی توانیم تا هر اندازه ای که دلمان می خواهد ظرفیت رم را افزایش دهیم به عنوان مثال استفاده از رم بیشتر از ۴ گیگابایتی روی سیستم های ۳۲ بیتی عملا هیچ تأثیری در افزایش سرعت سیستم ندارد و صرفاً هزینه ای اضافی است.

برچسب ها